Sunday, November 7, 2010

best! (:

5/11/2010-trip to Gambang,eh date to Gambang. (macam heading berita tak?)
hehe.tak kisahla berita ke ape.yang penting badanku sakit tapi jiwaku happy bangat!! 
itulah,orang suruh exercise,malas.baru sikit,da sakit-sakit badan (HAHA)
eeh,air tulah kuat sangat.mestilah sakit bila kena.siap terduduk lagi kau!nasib tak tercampak.
(degil,orang suruh duduk kau berdiri,padan muka ^^)


hehe.moncet,mesti awak senyum cam kerang busuk baca ni kan? (:
hee~ 
1st thing 1st saya nak ucap terima kasih sangat-sangat kat awak.tadi saya tak sempat cakap. eh,bukan,saya takut saya nangis depan awak..lagi sekali. (jgn tanya kenapa (; )


saya betul-betul happy,even mula-mula saya tarik muka 14 ngan awak. (maaf ye?)
saya tau awak banyak berkorban tuk date kali ni,n saya nak awak tau,saya hargai 
sangat-sangat pengorbanan awak walaupun saya mungkin tak reti nak tunjuk. =_="


moncet,seriously,saya rasa best giler nak mampus. 
bukan awak je yang super excited,saya pon!cuma malu nak tunjuk sebab ade Payed.
ops, sila ignore kekasaran di atas ^^
ok,ok.nak promote sikit.
pada kawan-kawan yang ada keinginan nak bermandi-manda dan bermain air serta mempunyai modal yang agak kureng orang kata,bolehla datang ke Bukit Gambang Waterpark!entry masuk hanya rm21.90 (kata moncet) seorang.so,kalau nak compare to Sunway Lagoon,berbaloi kan? (:

the water slides vary and are not bad at all.
tak tipu,gerenti menjerit punye sambil berpusing-pusing!macam moncet saya (HAHA)
saya...err..tutup mata bila da laju sangat,nak jerit nanti ilang suara yg merdu ni (ehem)
n..n..kids punye zone pon best!kenapa? (sila tanye moncet n Payed yg excited main kidsnye slide~weee (: ) 


overall,memang sangat best!
die pon ada jugak fake ocean mcm kat Sunway. (bagi nama sendiri)
siap ade pasir pantai,ala-ala beach betul gitu. ^^

well,penat dengar ke'excited'kan saya?
sila alami sendiri ye kawan-kawan ^^
n then tell me ur story pula~


ok,nak upload gamba manyak-manyak tak manyak gambar.
sebab kami hanya ambil gambar masa siren da bunyi and announcement suruh balik lagi 15 minit. (giler excited tak ingat balik kan?)
and..and..for date kali ni takda gambar sangat :(
sebab handphone saya mati seawal pukul 8p.m.


takpelah,takde rezeki nak gambar banyak-banyak.
yang penting,saya dapat pengalaman yang sangat-sangat manis dan berharga!
thank you so much moncet!n payed jugak (:


p/s: TQ for the Baskin-Robbins jugak syg :)








muka kanak-kanak riang yang da penat main air (:





sempat pose with rayban pinjam (:




 comel,nampak macam budak sekolah lagi kan? (:






t.t.f.n 
^_^

















4 comments:

  1. kat mane tu ek??jauh tak??nk g gak..tak ajakpn..hehe

    ReplyDelete
  2. kt Gambang,Pahang..
    mar g Kuantan nek bus,then die amek kt Kuantan..
    so,x jauh sgtla...
    tp kalau dr Melaka,x jauh sgt kot kalau naik kereta..
    hee~
    bukn x nk ajak,mar pon xtau tempat ni..
    die yg bawak..hee~
    yan g la ajak incik afif!best oh ;)

    ReplyDelete
  3. huhu .. npe pic ckit cgt .. xpat nk imgne oo .. wuu .. huhuhu... niway cam besh je oo ..

    ReplyDelete
  4. ceda> hee~shaye malu nak masuk gamba shaye la...n xde gamba masa main air sebab barang da shimpan dalam loker...weee~
    laenla kalau shaye ade camera yg water proof,konpem gamba manyak!

    ReplyDelete