Sunday, February 27, 2011

Love Language (:




Hello there again earthlings!
I know, I know, I've been updating everyday this past few days.
HAHA.
tiba-tiba mood rajin pulak.

hey, guess what?
today is a very special day people!
Me and my Encik Moncet had been together for 7 months!

Damn.
Show off ke?
Suke hatilah korang nak fikir apa.
Kalau ada yang rasa menyampah dan cakap "ala, 7 bulan je pon, bukan 7 tahun"
suke hati akulah! Life aku. Tettt!
HAHA.
kena banned tak pasal pulak nanti kan.

No lah, I'm not showing off.
It's just usual for us to remember our monthly anniversary.
So, actually today, I'm sharing this video especially for him.

MONCET, 
this is for you dear.
sweet tak?sweet tak? manis sampai dah tak payah tambah gula kan? (:
Bila tengok video ni, saya teringat awak conteng-conteng kat Post-It note saya.
Cuma, bezanya, Post-It note saya dalam handphone.
Sampai hari ni saya masih simpan every pieces yang awak conteng.
Sebab semuanya saya rasa comel dan bermakna
macam dalam video ni.
Tapi, yang paling penting,
even saya tak bisu
I can make you smile without even talking to you.
Kan Moncet? (:




p/s : pada sesiapa yang baca entry ni, doakan jodoh kami berpanjangan ye? Terima Kasih (:
eh, lupa, sebelum tengok video ni, tekan stop button kat music player tau.
It's at the bottom of this blog. Sorry for the inconvenience.


t.t.f.n (n_n)









No comments:

Post a Comment