Wednesday, October 27, 2010

ketagih

fuuuhhhhh!fuuuh!manyaknye habuk kat blog nih.
berzaman da ta update!sory,entah kenapa,ta de mood nak berblogging..
and tade cerita best nak share2,gossip. (xtually ada,tapi da lapuk)

entry kali ni pasal ketagih.you know,addicted?
ok,honestly,saya da temui 1 jenis dadah.fuuh!best.best.

ta tau la orang laen effect die camane kan.
but to me, I am so in love with it. (err,moncet,namo jelez ok?)

saya sedar,patutnye saya belajar sekarang nih.
ada 2 paper yang kritikal. (sedarlah Marina oi!)
sangat banyak tajuk tak cover lagi.
hari yg mendebarkan pon da makin dekat.
tapi-tapi saya tetap ketagih ngan benda nih. =_="

bahaya ye kawan-kawan.
silala type link ni kat url anda.
nanti anda jumpa DADAH saya tu.

http://mynameismarina.tumblr.com.

p/s:jomlah amek dadah ni same-same.nanti anda ada link dadah anda sendiri.saya tak tahan tengok kecomelannye!hehe. =3

t.t.f.n 
^_^

No comments:

Post a Comment